Ofte stilte spørsmål
Hvordan vet jeg at min ordre er bekreftet?
Så fort din ordre har blitt godkjent får du en ordrebekreftelse på e-post.
Kan dere endre min bestilling?
Hvis vi ikke har rukket å behandle din ordre kan vi endre, legge til eller fjerne varer fra din ordre.
Leveringstid
Normal leveringstid er 1-5 virkedager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden bli noe lengre. Hvis du ikke har mottatt pakken innen 14 dager har du som kunde ansvar for å kontakte oss. Dersom pakken din ikke hentes innen fristen og blir returnert til oss, vil du bli belastet et gebyr på kr 250 for uavhentede pakker. For bestillinger som skal hentes i butikk, vil varer som ikke hentes innen 7 dager bli kansellert.
Hva koster frakt?
Standard fraktkostnad er 99,-.
For større varer som møbler, speil og lamper etc. kan det imidlertid komme et ekstra frakttillegg. Ta kontakt med oss på kundeservice, så hjelper vi deg med å beregne fraktprisen for din bestilling.
Hvor finner jeg sporingsnummeret på pakken min?
Alle pakker fra oss sendes med sporing. Når vi sender ordren vil du få en mail med sporingsnummeret. Om du ønsker å følge med på hvor pakken din er så anbefaler vi at du laster ned appen til Posten. Der vil pakken registreres automatisk og du vil motta beskjed når pakken er klar til henting.
Hvor finner jeg min faktura?
Hvis du velger faktura, vil du motta en e-post fra Klarna med fakturaen når bestillingen din er fullført og sendt fra oss. Vi anbefaler også å laste ned Klarna-appen for å få full oversikt over fakturaene dine, samt muligheten til å pause forfallsdatoen hvis du returnerer varer.
Kan jeg betale med gavekort?
Hvis du vil betale med gavekort må du legge inn koden fra gavekortet i feltet merket "Gavekort" til høyre i kassen.
Hvor lang er returfristen?
Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. For henting i butikk begynner angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestillingen er registrert og du har mottatt beskjed om at pakken er klar til henting. Angreretten gjelder også for varer som er på salg.
Varene skal returneres i samme stand som de ble mottatt i, den skal være i original emballasje og være ubrukt. Dessverre er det ingen returrett på spiselige produkter.
La ordrebekreftelsen din følge med i pakken når du returnerer.
Hva koster det å returnere?
Som kunde dekker du returkostnadene selv. Pakken må du sende med Posten.
Retur sendes til:
Karjolen AS
Sandsgata 20
3055 Krokstadelva
Telefon: 32 87 86 80
Du er ansvarlig for at pakkens innhold frem til vi mottar returen din.
Kan jeg bytte en vare eller må jeg legge inn en ny bestilling?
Om du ønsker å bytte en vare må du legge inn en ny bestiling og returnere den du ønsker å bytte. Så fort vi mottar returen din refunderer vi deg på samme måte som du betalte.
Når vi mottar din retur, kan det ta opptil 14 virkedager før den blir ferdigbehandlet. Så snart returen er behandlet, sender vi deg en e-post med en bekreftelse på at krediteringen er gjennomført. Takk for din tålmodighet!